неділю, 31 грудня 2017 р.

Новорічна листівка. Рецепт з ОЕ. ДК СкрапРелакс

Усім привіт!!!

Схоже, що зима про нас забула))) так, завітала в гості, посніжила  і пішла пити чай, 
мабуть гріється... (хі-хі)

Тому я вирішила зробити по нашому завданню морозну листівочку у блакитно-білих відтінках.

Я так розумію, що в цьому році моє свято буде блакитним, не знаю чому але мені хочеться блакитного і синього ... може то до моря?! А хто зна, все можливо)))

Головне хотіти і мріяти а там зірки самі підведуть вас до необхідних дверей. Знаєте, як кажуть "Є мрія - йди до неї, не можеш йти - повзи, не можеш повзти - ну хоча б  повернися в її сторону". Отож повертаємось обличчям в сторону моря (того яке ближче до вас) і розглянемо деталі листівочки ближче)))



Дуже люблю використовувати негатив від чіпбору)))


З ОЕ я вибрала - чіпборд, гілочку ялинки та вирубку


З Вами буда Дар'я
Творіть разом з нами 
Затишних вам свят та щирих побажань)))
Цьомки

Приму участь у таких завданнях




ОЕ цього разу - В'язаний елемент.
Додаткові 2 на вибір: ялинка, сніжинка, сніг, ялинкова прикраса, олень.

Галереї виробників


Lesia Zgharda ваш штамп шишки

ScrapMir папір з колекції рустікЗима

WOODchic сніжинки та негатив від них

7 коментарів:

  1. Даша, с Новым годом! Чудесная открыточка!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова та дуже затишна листівочка!
    Дякуємо, що приймаєте участь в завданні блогу Art Up!

    ВідповістиВидалити
  3. Открытка очень милая и нарядная, приправлена праздничным настроением.
    Спасибо, что вдохновляешься с Арт Клубом ♥

    ВідповістиВидалити
  4. Така святкова листівочка, свіжа зимова палітра і милий головний герой - безпрограшний варіант! Дякую, що творите з Арт Клубом!

    ВідповістиВидалити
  5. Дарія чудова робота!!! Велике дякую від команди Вензелика!

    ВідповістиВидалити